Slider

Alkukesän arkikuvia

sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

Näissä maisemissa ei koskaan kyllästy menemään töihin. Ja niin herkullista pullaakin siitä vierestä saa!

Mulla on syvä rakkaussuhde sadevaatteisiin, erityisesti värikkäisiin semmosiin. Sadepäivänä on siis hyvä polkea kauppaan ja katsoa vanhoja piirrettyjä vhs:sältä!  Mulla on tapana kantaa tietokone olkkariin ja datailla Netflixin äärellä...

Mun Girl Gang ♡ Se yksi ja ainoa aurinkoinen vapaapäiväni! Muutama pakollinen ostos.

Tässä teille kakku-kateutta! Ensinnä äitienpäivä kakku, vanhempien synttärikakku ja viimeisessä ei kakkua, mutta sitä kyllä syötiin näissä maisemissa. Siitä lisää ensi viikolla!


Mun kesä on pyörähtänyt käyntiin paljolti niin kuin näissä kuvissa näkyy. Oon ollut enenevässä määrin töissä ja kaikkina paitsi yhtenä vapaapäivänä on tullut kaataen vettä! Vapaat onkin sitten mennyt bloggaillessa, leipoessa ja Netflixiä tuijottaen (onko 20 jaksoa Full Housea päivässä liikaa?) Toivon, että mullekin sattuis niitä aurinkoisia vapaita vähän enemmän.. Muutamia kavereita olen nähnyt, ja viikko sitten käytiin vähän kuvailemassa ja kakuttelemassa viimeisen kuvan maisemissa. Juuri sain siitä kaksi postausta tehtyä ja ne varmaan tulevalla viikolla blogiin ilmestyvät. Yhdet nätit kengätkin ostin ja niistä tahtoisin kuvia, mutta täytyis saada joku niitä ottamaan. 

Mites teidän kesä on lähtenyt käyntiin?

2 kommenttia:

  1. Kivalta kuulostaa sun kesä tähän mennessä! Ja voi kuinka ihania kakkuja😍 Ootan kyllä innolla juttua niistä :)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan