Slider

Kehla Stall cafe

maanantai 3. heinäkuuta 2017


Käytiin mun kaverin kanssa kahvilla ja kuvailemassa mun suosikki kahvilassa Kehla Stallcaféssa. Tää on aivan ihana paikka, aina yhtä kotoisa ja kaunis. Kahvila sijaitsee siis yli sata vuotta vanhassa navetassa. Tarjolla on yleensä suolaista piirakkaa, jotain juustokakkua ja leivonnaisia, sekä mahdollisesti lounasta. Kesäisin on ihanaa ihastella kahvilaa ympäröivää kaunista luontoa ja talvisin siellä voi hörppiä glögiä tunnelmallisen takkatulen äärellä. Tällä kertaa tarjolla oli lime-valkosuklaajuustokakkua ja syötiin kaverin kanssa tuommoinen jättipala puoliksi. Lisäksi join mansikka-shamppanja roibos teetä ja se oli niin hyvää! Mun asusta on lisää kuvia Tässä  postauksessa.

Mun piti julkaista tämä teksti ajoitettua jo aikasemmin ja yksi toinenkin postaus piti viime viikolle ajoittaa, mutta ajanpuutteesta ne sitten jäivät. Olin siis viime viikolla Lontoossa ja siitä onkin tulossa muutama postaus!

TallennaTallennaTallennaTallennaTallennaTallenna

10 kommenttia:

  1. Tuo mekko on ihan täydellinen! <3

    http://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mielettömän söpön näköinen paikka!😍

    VastaaPoista
  3. Ihanan näköinen paikka! Tuo asu on todella nätti <3

    VastaaPoista
  4. Siis miten S Ö P Ö kahvila ja sun asu jotenkin sointuu tuohon ihan täydellisesti ja aaaa ihania kuvia!! ♥

    VastaaPoista
  5. Upealta näyttää ja ihana mekko! *_*

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan