Slider

Bloggaajien pikkujoulut

keskiviikko 13. joulukuuta 2017

Viivi - Maria - Terhi - Jasu - minä - Jasmiina - Saara - Emmiina - Sofia
Ane - Linda - Siiri - Kata - Niina - Jenni





Niina laittoi mulle aiemmin syksyllä viestiä, että olisko kiinnostusta osallistua bloggajille järkättäviin pikkujouluihin. Olin super innoissani, sillä aina on kiva päästä tapaamaan toisia bloggaajia, etenkin kun tänne oli kutsuttu niin mahtavaa porukkaa. Suurin osa kutsutuista oli mulle bloginsa kautta ennestään tuttuja, vaikka kasvotusten ei ollut tullut tavattua heistä ketään. Juhliahan vietettiin toissa lauantaina, sopivasti hullun kiireisen työviikon jälkeen. Vaikka vähän väsyttikin, niin viihdyin todella hyvin. Juhliin mahtui herkuttelua, tutustumista, kuvailua ja loppuillasta todella hyviä keskusteluja niin blogiin liittyvistä asioista kuin sen ulkopuolisistakin jutuista. Juhlien toinen järjestäjä Sofia piti meille myös pientä workshoppia esimerkiksi valokuvauksesta, kuvien editoinnista ja hakukoneoptimoinnista. Siitä jäi monia hyviä pointteja itsellekin mieleen! Tällä kertaa kamera ja kännykkä unohtuivat lähestulkoon täysin laukkuun, mutta ehkäpä se kertookin vain onnistuneesta illasta kuten Terhi totesikin. Tämän postauksen yhteiskuvista saa kiittää Sofiaa ja mun kuvista puolestaan Niinaa. Iso kiitos myös tälle kaksikolle koko illan järkkäämisestä!

Oon muutamien muidenkin blogeista lukenut, kuinka heitä jännitti juhliin lähteminen. Musta tuntuu, että tämä on aika yleinen ilmiö bloggaajien miiteissä. Vaikka niitä ihmisiä olisikin ruudun takaa seuraillut jo pidempään ja kommentteja olisi lähetetty puolin ja toisin, niin onhan se ihan eri asia tavata nämä henkilöt oikeasti. Blogeissa pääsee kurkkaamaan kuitenkin niin pieneen osaan bloggaajan elämää ja persoonallisuutta. Oon myös todennut, että monet bloggaajat ja vloggaajat ovat oikeastaan loppujen lopuksi usein aika ujoja. Tämä ei varmasti päde kaikkiin, mutta se pätee aika moniin bloggaajiin ketä olen tavannut tai keihin olen muuten tutustunut. Itse en ole oikeastaan ujo, mutta tuntemattomien seurassa usein tarkkailen keskustelua ennemmin kuin osallistun siihen, ellei minulla ole jotain mielestäni olennaista sanottavaa. Saatiin kuitenkin loppuillasta tosiaan aikaiseksi erittäin hyviä keskusteluja muun muassa blogin kirjoittamisen haittapuolista sekä hyväntekeväisyysjärjestöistä ja korruptiosta. Vaikka itseänikin oli tosiaan hiukan jännittänyt lähteä mukaan, niin olen todella tyytyväinen, että lähdin pikkujouluihin. Tällä porukalla tullaan toivottavasti miittailemaan uudestaankin1

Joulu tuli tänä vuonna ajoissa, sillä saatiin mukaan isot kassit sponsoreiden lahjoittamia tuotteita!



Nyt pääsen näitä tuotteita kokeilemaan, mitä olen jo tuosta lauantaista asti odotellut. Tuon Herbinan Lip Candyn avasinkin heti kuvien ottamisen jälkeen. Tuo mandariini on herkullisen makuinen ja tuntuu kosteuttavalta huulilla. Myös tuota Organic Shopin Body Moussea olen myös pariin otteeseen kokeillut. Se tuoksuu mansikka yogurtilta ja on aika juoksevaa toisin kuin jotkut body butterit. Näin talvella tuo ei riitä ihan tarpeeksi mun todella kuivaa ihoa kosteuttamaan, mutta olisi varmasti sopiva tuote keväälle ja kesälle. Muita en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta varmasti palailen kommenttien kanssa kun saan enempi kokemusta näistä tuotteista. Erityisesti kiinnostaa tuo Madaran valtava testerien valikoima, sillä merkki kiinnostaa minua paljon. Kiitokset vielä Herbina,  Organic Shop,  Ruohonjuuri, Vegekauppa, Goodio, Urtekram, Lavera, Natural Goods Company, Hurraw!, Ekopharma ja Froosh jonka smoothieita oli pikkujouluissa tarjolla.

20 kommenttia:

  1. Noi teidän pikkujoulut vaikuttaa kyllä niin kivalta! Muita bloggaajia ois kyllä tosi hauska joskus tavata, onhan se ihan eri asia tavata kasvotusten kuin netin kautta. Ihanat noi lahjakassit, tosi kiinnostavan oloisia tuotteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Sini! Se on kyllä mukavaa päästä tutustumaan uusiin ihmisiin vähän paremmin, kuin vain se mitä he netissä jakavat :) Tuolta löytyy kyllä varmasti monta kiintoisaa tuotetta kokeiltavaksi!

      Poista
  2. Ihana postaus ♥ Oli kiva tuolla tutustua teihin kaikkiin, oli kyllä huippuporukka saatu koolle :) Ja siis todellakin kertoo vain hyvästä illasta, jos kamerat jää laukkuihin makaamaan kuten myös mulle kävi! :D

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ane ❤ Oli kyllä huippuporukka tosiaan kasassa! Musta tuntuu, että tää kävi tosiaan aika monelle, mutta kertoo juuri siitä illan onnistuneisuudesta 😄

      Poista
  3. Oi varmasti kivat pikkujoulut ollu! :) Aina on kiva tutustua uusiin ihmisiin! :)

    VastaaPoista
  4. Bloggaajapikkujoulut olis ihana päästä joskus kokemaan! <3 Vaikuttaa tosi kivalta päivältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois kyllä huippua päästä sunkin kanssa joskus miittailemaan! ❤️ Kiitos Taru!

      Poista
  5. Ihanasti kirjoitettu postaus!<3 Tuo sun asu oli niin kiva :) Ja tosi mukavaa kun pääsit paikalle!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Niina ❤ Ja kiitos teille kun järkkäsitte koko tapahtuman! ❤

      Poista
  6. Ihana postaus ja vitsi nuo kaikki mitä goodie bagista paljastuikaan! Mulla olis tänään aikeissa kuvata nuo jotta pääsen ihan kunnolla testailemaan tuotteita :D Muutamaa toki oon jo testannut. Toivon todella että pian päästäisiin uudelleen miittailemaan tällä porukalla, vaikka Helsinkiin on oma matkansa mulla täältä Kuopiosta.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata! 😊 Joo mäkin tahdoin äkkiä saada näistä kuvat että pääsisin niiden kaikkien kimppuun 😄 Tällä porukalla oli kyllä kiva miittailla, seuraavaa miittiä odotellessa siis! Oli muuten niin kiva että säkin viitsit tulla niin pitkän matkan tätä varten! 😊

      Poista
  7. Voi vitsi miten söpö asu ja kivan kuuloiset pikkujoulut! Olisi ihanaa päästä osallistumaan tuollaisiin joskus itsekin ja löytää lisää bloggaajakavereita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Maru! Miitit on kyllä kiva tapa verkostoitua ja saada uusia kavereita, joita jokin yhdistää 😊

      Poista
  8. Voi miten ihanan oloiset pikkujoulut <3

    VastaaPoista
  9. Ihan huippua että ehdit paikalle kuitenkin!😍 Näyttää niin mahtavilta noi goodiebagit ja aivan ihanat kuvat susta tässä!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kyllä oli, oisin muuten jäänyt paljosta paitsi 😍 Sieltä löytyi kyllä vaikka kuinka paljon kokeiltavaa! Kiitos Elli ❤

      Poista
  10. Oli kyllä mukava ilta ja kiva tutustua kaikkiin!!:)) onneks itekki rohkaistuun loppuillasta vähä höpöttelee, mutta oon kyllä sama että tarkkailen ja en sano jos tuntuu ettei oo ihmeellistä sanottavaa toki sen lisäksi vielä vähä ujous aina iskee päälle:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hauska että löytyy samoja piirteitä 😄 Ja veit niissä leikeissäkin aina mun vastaukset 🙈 Oli kyllä kiva nähä ❤

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan