Slider

Talvipäivän arkiasu

sunnuntai 4. maaliskuuta 2018

Pingviini villapaita, punainen canada goose trillium parka-6 Pingviini villapaita, punainen canada goose trillium parka-2 Pingviini villapaita, punainen canada goose trillium parka Pingviini villapaita, punainen canada goose trillium parka-5 Pingviini villapaita, punainen canada goose trillium parka-8
Jumper - Abercrombie & Fitch I Jeans - Monki I Coat -  Canada Goose I Winter headband - Jack Wills I Scarf - Mulberry I Shoes - Dr. Martens

Nautin tästä auringosta, mutta tämä pakkanen ei ole ihan mieleeni. Multa löytyisi nimittäin sitä inspistä aurinkoisten kevätpäivien pukeutumiseen vaikka muille jakaa (tai sitä vartenhan tätä blogia ylipäätänsä kirjoittelen), mutta talvipäivät saisivat mun mielestäni olla jo ohi. Tutkin äsken 15 päivän ennustetta (joka voi vielä muuttua, mutta hey ho) ja 15.03. lämpötilan pitäisi olla jo nollassa! Odotan jo aikaa, kun miinus viidentoista sijaan lämpömittari näyttää samaa lukemaa, mutta plussana. Toistaiseksi sitä tulee kuitenkin kärsiä ja odottaa. Tai ainakin pukeutuminen saa odotellessa vähän kärsiä.

Tässä on nyt kuitenkin esillä mulle ehkä harvinaisen yksinkertainen asukokonaisuus. Olin menossa viereiselle paikkakunnalle ystävääni vastaan ja tarkoituksena oli käydä kaupassa, mutta ei sen kummempia. Tajusin tällä viikolla, etten ollut käyttänyt tätä Abercrombien villapaitaa tänä talvena. Viime talvena tämä oli ehdottomasti mun käytetyimpiä villapaitoja tai vaatteita ylipäätään. Tämä on ihanaa puuvillaa, joten se tuntuu mukavalta ja lämpimältä. Rakastan myös tämän villapaidan tyyliä, sillä siitä tulee mieleen Ellesseen 80-luvun pingviini villapaita. Paidassa on tosiaan maailman söpöin pingviini, jolla on jopa laskettelulasit päässään. Tämän väri on aivan ihana, sillä se on harmaa, mutta sävyltään se on hyvin erilainen kuin mikään muu harmaa villapaitani. Sävy on todella vaaleanharmaa ja tuo paljon enempi mieleen valkoisen kuin mustan. Paidassa on punaiset sukset ja punainen väri toistuu myös hihoissa. Hihat ovat päältä harmaat, mutta sisäpuolelta punaiset. Mun kädet ovat sen verran lyhyet, että käännän aina hihani vähintään kerran. Tällöin tuo ihana punainen pääsee esille!

Mä harvoin luovun mun mekoista ja hameista, mutta nämä mittarin lukemat ovat kyllä siihen pakottaneet. Siinä vaiheessa kun negatiiviset asteet alkaa kaksilukuisella numerolla, on munkin pakko luovuttaa. Siispä vedin jalkaani Monkin farkut, jotka ovat ihanan korkeavyötäröiset ja suoralahkeiset. Alle piti tietenkin pukea vielä sukkahousut, sillä olen maailman palelevin ihminen. Mä vaan tunnen oloni niin paljon kotoisammaksi mekoissa ja hameissa, joten toivottavasti tämä talvi olisi pian ohitse.

Näin kylmässä kelissä oli pakko pukea ylle myös toppatakki sekä lämpimät asusteet. Tutut kengät pitävät varpaani kuivina ja lämpiminä, mutta niiden lisäksi mulla oli yllä myös Jack Wilssin neulottu "panta", Mulberryn kaulahuivi, joka turhan usein häviää Vuittonin shaalille ja jää hyllyyn, sekä Ted Bakerin ihanat hansikkaat, jotka ovat lämmittäneet sormiani jo muutaman vuoden verran. Olihan mulla toki aurinkolasitkin, sillä aurinko paistoi ihanasti, mutta ne jäivät tällä kertaa autoon kuvien ottamisen ajaksi.

No mutta, tällaista yksinkertaista talvisen arkipäivän asua tällä kertaa. Mites nautitteko te tästä kunnon talvesta, vai kaipaatteko jo kevättä?

10 kommenttia:

  1. Aaaww toi paita on niin söpö!♥

    VastaaPoista
  2. Ihana pinkkupaita! Mä tykkään tuosta että hihat käärittynä vilkkuu se punainen hihoissa, ihan älyttömän kiva yksityiskohta!:) Ja joo talvi vois tosiaan olla ohi kiitos. Aurinko on ihana, mutta pakkanen ei. Valitettavasti kyllä jos asteet on siinä siedettävässä alle viidessä asteessa, on sit pilvistä :( Tai niin sää näytti kun sitä vilkaisin :D Alkais jo kunnon kevät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata! ❤️ Tykkään kanssa tosta yksityiskohdasta tosi paljon! Tuo lisä elämää paitaan :) Juu itsekin tykkään auringosta, mutta en tästä pakkasesta... se on kyl just toi et heti ku lämpenee nii tulee sit heti pilvisempää 🙈 Olis kyllä ihana joku +10/15 ja aurinko nii ois kevät 😍

      Poista
  3. Voi vitsi miten kivan simppeli asu!<3 Mä oon kans sitä mieltä, et tää loputon talvi sais jo olla ohi!!:D

    VastaaPoista
  4. Mä kyllä oon nauttinut tästä kunnon talvesta, ihana kun pitkästä aikaa paista akunnolla aurinko ja mä en palele helposti, joten oon hyvin tarjennut olla näillä kunnon pakkasilla, ilman hullua toppautumista:D silti kyllä ootan juuri pukeutumisen kannalta kevättä! Ihana tuo neule, kiva nuo punaiset hihat kun kääntä, kiva yksityiskohta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisin tykänny tästä talvesta ehkä tammikuussa, mutta nyt tahtoisin pukeutua jo mekkoihin ja ohuempiin takkeihin! 🙈 Kiitos Saara! 😊

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan